بازرگانی همتا
خانه / پسته / بازار فروش پسته عمده رفسنجان

بازار فروش پسته عمده رفسنجان

در بازار پسته با ارقام مختلفی از این محصول روبرو می باشیم که یکی از معروف ترین و البته مرغوب ترین نوع آن پسته رفسنجان می باشد. این محصول در بهترین شرایط آب و هوایی رشد کرده و با توجه به کیفیت و دیگر شاخصه های بارز خود مانند طعم و ظاهر شکیل و مجلسی اش توانسته سهم چشمگیری را در بازارهای فروش داخلی و خارجی به دست بیاورد. همچنین عامل دیگری که به افزایش فروش پسته عمده رفسنجان دامن زده، مناسب بودن قیمت پسته مذکور می باشد.

فروش پسته عمده رفسنجان

 

بهترین زمان برای کاشت پسته در رفسنجان

فروش پسته عمده رفسنجان

پسته که از خشکبارهای مجلسی و شکیل به شمار آمده و به محصولی پر اهمیت در بازار فروش مبدل گشته، نیازمند رعایت نکاتی مهم در هنگام تولید خواهد بود، در واقع اگر این نکات تماماً اجرا شوند، بیشترین بازدهی را از این محصول شاهد خواهیم بود.

یکی از نکته هایی که باید به آن توجه کامل داشت، زمان مناسب برای کاشت پسته رفسنجان می باشد که در این خصوص باید بگوییم در هر زمانی می توان به کاشت این محصول پرداخت، مگر در مواقعی که دمای هوا بسیار بالا یا خیلی کم می باشد.

همچنین بسته به منطقه ای که پسته در آن کشت خواهد شد، زمان کاشت متفاوت خواهد بود، برای مثال بهترین هنگام برای کاشت پسته دد مناطق معتدل پاییز و در مناطقی که از آب و هوای نیمه سردسیری برخوردار می باشند، باید منتظر اتمام سرما ماند و پس از آن اقدام به تولید این محصول نمود‌.

به علاوه زمانی که نهال پسته در حالت خواب قرار دارد، بهترین موقع برای کاشت آن خواهد بود.

قیمت فروش پسته عمده رفسنجان

فروش پسته عمده رفسنجان

پسته رفسنجان که اکنون در بازارهای فروش داخلی و خارجی از جایگاه مهمی برخوردار گشته، به انواع مختلفی طبقه بندی گشته که از آن میان می توان به پسته فندقی، پسته احمد آقایی، پسته اکبری و پسته کله قوچی اشاره کرد.

لازم به ذکر است هر یک از نمونه های موجود از پسته از جوانب مختلف از جمله از نظر ظاهری، از لحاظ کیفیت و همینطور طعم با هم تفاوت داشته و در رده های یکسانی قراز نخواهند داشت، لذا تمامی این عوامل روی قیمت پسته تاثیر نهاده و با نرخ های متفاوتی از این محصول روبرو خواهیم شد.

اما دلیل دیگری که وجود داشته و روی قیمت فروش پسته رفسنجان تاثیر خود را به جا خواهد گذاشت و آن را دچار افزایش یا کاهش خواهد کرد، میزان تقاضای موجود از این محصول می باشد که با افزایش تقاضا قیمت پسته عمده کاهش پیدا کرده و بر عکس آن با کاهش تقاضا نیز قیمت پسته روند نزولی را طی کرده و ارزان تر خواهد شد.

با امتياز دادن به مطلب بالا ما را در کيفيت مطالب ياري کنيد.
می توانید همین حالا با تماس بگیرید.
مدیر فروش: 09155605549
پشتیبانی آنلاین : بازرگانی همتا
(E-Mail)پست الکترونیکی : بازرگانی همتا
صفحه آپارات: بازرگانی همتا

مطلب پیشنهادی

شرکت صادرات پسته مرغوب به روسیه

پسته نوعی خشکبار می باشد که که معروفترین نمونه در آجیل می باشد و خوردن آن برای تمام عموم مفید می باشد به همین دلیل بسیار معروف شده و طرفداران زیادی را جذب خود ک

پاسخی بگذارید

کانال تلگرام