بازرگانی همتا
خانه / پسته / شرکت صادرات پسته مرغوب به چین

شرکت صادرات پسته مرغوب به چین

پسته و انجیر خشک برادران حسینی یکی از محبوب‌ترین تنقلات در سراسر دنیا به حساب می‌آید که از کیفیت غذایی بالایی هم برخوردار است. کشور ما ایران بزرگترین تولید کننده انواع مختلف پسته مرغوب به حساب می‌آید. امروزه معتبرترین فعالان در حوزه خشکبار کشورمان در زمینه صادرات پسته به چین و دیگر کشورهای دنیا قدم‌های بلندی برداشته‌اند و با صادرات این محصول توانسته‌‍اند درآمد ارزی قابل توجهی را برای کشورمان به ارمغان بیاورند که در شرایط اقتصادی فعلی کشور نکته‌ای ارزنده است.

شرکت صادرات پسته مرغوب به چین

فواید مصرف پسته برای سلامت قلب

فواید مصرف پسته برای سلامت قلب پسته یکی از قدیمی‌ترین گیاهانی است که مورد استفاده انسان قرار گرفته است و تخمین زده می‌شود که پیوند پسته و انسان قدمتی در حدود شش هزار سال داشته باشد.

پسته دارای مواد مغذی و میوه خشک چربین  متعددی از جمله چربی‌ها و فیبرهای رژیمی، اسید آمینه، کربوهیدرات، فسفر، کلسیم، آهن، پتاسیم، منگنز، روی، مس، سدیم و همچنین ویتامین‌های مفیدی همانند ویتامین آ، ویتامین سی، ویتامین کا، ویتامین ای، بی شش، تیامین، فلاوین، نیاسین، فولات و … است.

یکی از مهمترین فواید پسته، فواید آن برای قلب است. تحقیقات نشان می‌دهد وجود آنتی اکسیدان و اسیدهای چرب اشباع نشده در پسته موج تقویت و سلامت قلب می‌شود و فرآیند گردش خون در بدن را بهتر انجام می‌دهد. از طرفی پسته می‌توان برای کاهش میزان کلسترول بد خون مفید بوده و خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی را تا حد زیادی کاهش دهد.

همچنین پسته برای افزایش جریان خون و میزان هموگلوبین خون بسیار مفید است و با توجه به میزان قابل توجه آهنی که دارد، می‌تواند برای مقابله با بیماری‌هایی مثل کم خونی بسیار مناسب باشد.

علاوه بر این، پسته خواص قابل توجه دیگری نیز دارد که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به هضم بهتر غذا و کاهش خطر ابتلا به یبوست، به دلیل میزان قابل توجه فیبر رژیمی موجود در پسته، مراقبت از زیبایی و سلامتی پوست به دلیل وجود آنتی اکسیدان‌ها و ویتامین‌های بی و سی در پسته، کنترل دیابت و کاهش خطرهای ابتلا به سرطان، کمک به کاهش وزن، کاهش استرس، تقویت حافظه به دلیل وجود فسفر، تقویت بینایی چشم و … اشاره کرد.

صادرات انبوه پسته فندقی به چین

صادرات انبوه پسته فندقی به چین بازار صادرات انبوه پسته فندقی ایرانی به چین از رونق بالایی برخوردار است و سالانه حجم بالایی از این محصولات از استان‌های تولید کننده پسته از جمله کرمان، یزد، فارس، سمنان و … به چین صادر می‌شود.

به صورت کلی پسته فندقی به صورت خام و با پوست به چین صادر می‌شود اما در کنار آن پسته بو داده و مغز پسته ایرانی نیز در بازارهای این کشور دیده می‌شود.

علاوه بر پسته فندقی، پسته اکبری، احمد آقایی، بادامی، کله قوچی، پسته شاه پسند دامغان و گونه‌های دیگر پسته نیز به چین نیز صادر می‌شود.

با امتياز دادن به مطلب بالا ما را در کيفيت مطالب ياري کنيد.
می توانید همین حالا با تماس بگیرید.
مدیر فروش: 09155605549
پشتیبانی آنلاین : بازرگانی همتا
(E-Mail)پست الکترونیکی : بازرگانی همتا
صفحه آپارات: بازرگانی همتا

مطلب پیشنهادی

مراکز صادرات پسته شور به هنگ کنگ

خرید و صادرات پسته به هنگ کنگ با قیمت های عمده همراه می باشد و با کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی که دارد به سراسر شهرهای کشور عرضه می گردد. همچنین این محصول با خو

پاسخی بگذارید

کانال تلگرام