بازرگانی همتا
خانه / پسته / صادرات عمده پسته به لبنان

صادرات عمده پسته به لبنان

صادرات پسته به لبنان فرصت خوبی برای دسترسی به بازار کشورهای عربی برای ایران است. تاجران لبنانی پسته‌های درشت و اعلا مانند پسته‌های کله قوچی و اکبری را بیشتر می‌پسندند.

صادرات عمده پسته به لبنان

مزایای مصرف پسته برای کنترل دیابت

مزایای مصرف پسته برای کنترل دیابت

تحقیقات نشان داده است که منشا درخت پسته از غرب آسیا است و باستان شناسان معتقدند که پسته از 7000 سال قبل از میلاد به یک ماده غذایی تبدیل شد.
تولید تجاری پسته در دهه 1970 آغاز شد و کالیفرنیا، آریزونا و نیومکزیکو عمده تولیدات پسته تجاری آمریکا را تشکیل می دهند.
به آنها آجیل نیز گفته می‌شود اما از نظر گیاهان پسته‌ها دانه هستند و بسته به رقم گیاه می‌توانند رنگ‌های مختلفی داشته باشند، از زرد گرفته تا سایه‌های سبز قسمتی قرمز.
با مدرن شدن جوامع و استفاده از غذاهای پرکالری و آماده بیماری دیابت نوع دو به یک معضل جهانی تبدیل شده است.
دیابت یک بیماری مزمن، ناتوان کننده و اغلب کشنده است.
کنترل رژیم غذایی برای کاهش قند خون بعد از غذا و همچنین تعادل در قند خون در پیشگیری و درمان دیابت مهم است.
آجیل‌ها غنی از اسیدهای چرب غیراشباع هستند که ممکن است باعث افزایش قند خون و بهبود متابولیسم شود اما در این بین پسته دارای شاخص گلایسمی پایین است و از این نظر برای بیماران دیابتی کاملا مناسب است.
در یک آزمایش 48 بیمار دیابتی به طور مساوی در گروه های A و B قرار گرفتند و بیماران گروه A یک میان وعده 25 گرم آجیل حاوی پسته به مدت 12 هفته و دو بار در روز دریافت کردند و گروه B یک وعده غذایی بدون آجیل در نظر گرفته شدند. سپس گروه‌ها بررسی شدند و مشاهده شد که مصرف غذایی مغزهای پسته به عنوان میان وعده اثرات مفیدی در کنترل قند خون، فشار خون، چاقی و نشانگرهای التهاب در بیماران دیابتی دارد.
علاوه بر مفید بودن این آجیل برای افراد دیابتی، پسته سرشار از فیبر، مواد معدنی و چربی اشباع نشده است که می‌تواند به شما در کنترل قند خون، فشار خون و کلسترول و حتی پیشگیری از بیماری‌های قلبی و عروقی کمک نماید.
مقادیر بالای اسیدهای چرب اشباع نشده و پتاسیم هر دو ویژگی آنتی اکسیدان و ضد التهاب دارند و علاوه بر تاثیر بر سلامت و زیبایی پوست و مو در پیشگیری از آکنه و بیماری‌های التهابی نیز مؤثر هستند.
از دیگر مزایای پسته این است که می تواند به شما کمک کنند تا وزن خود را مدیریت کنید زیرا یک میان وعده مقوی و که باعث احساس سیری می‌شود و باعث می‌شود که از گرسنگی کاذب پیشگیری کرده و در نتیجه در طول روز غذای کمتری میل کنید.

بازار صادرات پسته اکبری به لبنان

بازار صادرات پسته اکبری به لبنان

صادرات پسته به لبنان برای ایران فرصت بسیار مناسبی است چرا که این کشور به مصر و کشورهای عربی دسترسی داشته و به نوعی واسطه بوده و بنابراین با ارسال پسته اعلا به این کشور فرصت خوبی برای شناساندن بازار پسته ایران به این مناطق برای کشورمان به وجود می‌آید.
تاجران کشورهای عربی مخصوصاً لبنان به اندازه و کیفیت پسته‌ها و در باز بودن آنها اهمیت ویژه قائل هستند و به همین دلیل پسته‌ای که به این کشور صادر می‌شود از نوع پسته اکبری و کله قوچی و به اصطلاح انس پایین بوده که توسط نیروی انسانی دستچین و سورت می‌شوند.
معمولاً ارسال پسته‌ها به لبنان از طریق راه آبی صورت می‌گیرد اما در صورتی که وزن پسته‌ها پایین باشد و بار کمی وجود داشته باشد از راه هوایی نیز ارسال می‌شود البته راه دریایی مقرون به صرفه تر خواهد بود.

با امتياز دادن به مطلب بالا ما را در کيفيت مطالب ياري کنيد.
می توانید همین حالا با تماس بگیرید.
مدیر فروش: 09155605549
پشتیبانی آنلاین : بازرگانی همتا
(E-Mail)پست الکترونیکی : بازرگانی همتا
صفحه آپارات: بازرگانی همتا

مطلب پیشنهادی

شرکت صادرات پسته مرغوب به روسیه

پسته نوعی خشکبار می باشد که که معروفترین نمونه در آجیل می باشد و خوردن آن برای تمام عموم مفید می باشد به همین دلیل بسیار معروف شده و طرفداران زیادی را جذب خود ک

پاسخی بگذارید

کانال تلگرام