بازرگانی همتا
خانه / پسته بادامی / فروش عمده پسته بادامی سفید به قیمت درب کارخانه در کشور

فروش عمده پسته بادامی سفید به قیمت درب کارخانه در کشور

ایران یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پسته بادامی سفيد وبادام سنگی خام و صادرکننده آن به سراسر جهان می باشد. پسته ایران به دلیل کیفیت بسیار بالا و طعم خوشمزه جایگاه چشمگیری در بازارهای بین المللی کسب کرده است. با توجه به حجم زیاد تقاضا برای این محصول ، فروش عمده پسته بادامی سفید در بازارهای داخلی و خارجی رونق زیادی دارد.

فروش عمده پسته بادامی سفید به قیمت درب کارخانه در کشور

فروش پسته بادامی سفید به قیمت درب کارخانه در کشور

فروش پسته بادامی سفید به قیمت درب کارخانه در کشورفروش پسته بادامی سفید به قیمت درب کارخانه در کشور در مراکز خشکبار و نمایندگی های عرضه ی پسته انجام می شود. این مراکز به دلیل اینکه پسته را بدون واسطه و بصورت عمده از تولیدکننده و کشاورز خریداری می کنند با قیمت بسیار مناسبی به خریدار پسته ارائه می کنند.

مشتری با مراجعه به مرکز خرید پسته و بادام سنگی مامایی می تواند این آجیل خوشمزه و پرخاصیت را با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت در مقایسه با سایر مراکز در سطح شهر یا استان خود تهیه نماید.

عمده فروشی پسته بادامی سفید

عمده فروشی پسته بادامی سفیدشرکت های تولیدکننده انواع پسته بویژه پسته بادامی سفید، این محصول را بصورت عمده و خام از کشاورزان به قیمت پایینی خریداری می کنند و سپس به شکل خام یا بو داده در قالب بسته بندی های مختلف یا بصورت فله ی به آجیل فروشی ها یا فروشگاه های نقاط مختلف کشور عرضه می کنند.

از جمله شرکت های فعال در این زمینه، شرکت پسته مهر سیرجان می باشد. این شرکت بزرگترین تولیدکننده و صادرکننده انواع پسته، مغز پسته و فرآورده های آن در ایران می باشد. شرکت سیرجان ضمن اینکه بازارهای داخلی را از وجود پسته اشباع می کند بلکه قسمت اعظمی از تولیدات خود را به قیمت بسیار فوق العاده یعنی قیمت خرید پسته از کشاورز به سایر کشورهای جهان صادر می کند. این شرکت از لحاظ کیفیت و قیمت با سایر تولیدکنندگان ایرانی رقابت شدیدی دارد.

پسته بادامی سفید چیست؟

پسته بادامی سفید چیست؟پسته یک آجیل بسیار مفید و سرشار از مواد غنی و معدنی همچون پروتئین، پتاسیم، ویتامین و غیره می باشد که طرفداران زیادی در جهان دارد. پسته بادامی سفید یکی از انواع پسته تولید شده در ایران می باشد. میوه این پسته بادامی شکل، خنجر مانند، رنگ مغز بنفش و رنگ پوست استخوانی تیره است.

مغز این نوع پسته بسیار خوشمزه و لذیذ می باشد و از نظر سایز، درصد خندانی، گوشته و … انواع مختلفی دارد که از جمله عبارتند از:

  • پسته احمدی از جمله پسته های کشیده و بادامی شکل می باشد که حجم مغز زیاد و اندازه درشتی دارد. این نوع پسته دارای ارزش اقتصادی زیادی می باشد و هر ساله حجم زیادی از آن به سایر کشورها صادر می شود.
  • پسته اکبری یکی دیگر از انواع پسته بادامی می باشد که بسیار کشیده و بزرگ است. این پسته لوکس ترین و گرانترین پسته ایران است که معمولاً اقشار ثروتمند آن را خریداری می کنند و غالباً خرید اینترنتی پسته اکبری بسیار رایج است.
  • پسته ممتاز که به پسته اسرائیلی شهرت دارد نیز بادامی شکل است و این نوع پسته بسیار خوشمزه و خوش قیافه می باشد.
  • و…

پسته بادامی سفید در اغلب استان های مرکزی و جنوب شرقی ایران رشد می کند اما بخش عمده این نوع پسته در  استان خراسان رضوی و کرمان بویژه شهر رفسنجان تولید می شود.

نمایندگی فروش پسته بادامی سفید

نمایندگی فروش پسته بادامی سفیدنمایندگی فروش پسته بادامی سفید در نقاط مختلف کشور دایر می باشد. مشتریان می توانند پسته بادامی سفید عمده و جزئی را با مراجعه به این مراکز با قیمت بسیار مناسبی خریداری کنند و از لحاظ کیفیت کاملاً اطمینان خاطر داشته باشند. چون که این نمایندگی ها مجوز از سوی تولیدکننده را دارا می باشند.

سریع ترین راه خرید پسته بادامی سفید در کشور

سریع ترین راه خرید پسته بادامی سفید در کشورپسته بادامی سفید در کشور به شیوه های مختلفی به مصرف کنندگان عرضه می شود که عبارتند از:

  • از طریق نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر
  • از طریق مراکز خشکبار و آجیل فروشی ها
  • از طریق مارکت های آنلاین

سریع ترین راه خرید این نوع پسته از طریق مارکت های آنلاین می باشد. در این روش مشتری در کمترین زمان و با کمترین هزینه پسته را سفارش می دهد و خرید اینترنتی برای مشتری بسیار مقرون به صرفه است.

با امتياز دادن به مطلب بالا ما را در کيفيت مطالب ياري کنيد.
می توانید همین حالا با تماس بگیرید.
مدیر فروش: 09155605549
پشتیبانی آنلاین : بازرگانی همتا
(E-Mail)پست الکترونیکی : بازرگانی همتا
صفحه آپارات: بازرگانی همتا

مطلب پیشنهادی

تجارت پسته بادامی با قیمت مناسب در سراسر ایران

تجارت پسته بادامی با قیمت مناسب در سراسر ایران رونق زیادی دارد. و این محصول با توجه به کیفیت بالا و خواص بسیار زیادی که دارد مورد توجه اشخاص زیادی قرار می‌گیرد.

پاسخی بگذارید

کانال تلگرام