بازرگانی همتا
خانه / پسته / قیمت فروش عمده پسته در رفسنجان

قیمت فروش عمده پسته در رفسنجان

فروش عمده پسته در رفسنجان نگاه خریداران زیادی را به خود جلب کرده است چون خرید این پسته فوق العاده و بی نظیر به صورت عمده برای مشتریان صرفه ی اقتصادی بسیار خوبی خواهد داشت. پسته عمده رفسنجان در بازارهای خارجی هم تقاضای زیادی دارد و تاجران بزرگ نگاه ویژه ای به این پسته صادراتی ایران دارند.

قیمت فروش عمده پسته در رفسنجان

نکات مهم برای خرید پسته رفسنجان صادراتی

نکات مهم برای خرید پسته رفسنجان صادراتی پسته رفسنجان صادراتی میوه درخت برگریز است که ارتفاع آن تا دوازده متر می رسد. مغز پسته در واقع به معنای سنتی آجیل نیست، بلکه میوه هایی کاملاً مغزدار است که به آن بادام سبز نیز می گویند. پس از رسیدن، پوسته سخت و بژ رنگ آنها به دو نیم می شود. به طور کلی هرچه پسته رفسنجان سبزتر باشد کیفیت آن بالاتر است.
پسته بین سپتامبر و نوامبر هر دو سال یک بار می رسد، در این دوره پوسته باز می شود و می توان با کمک دستگاه های لرزشی غذاهای لذیذ سبز را برداشت، به منظور توسعه کامل طعم خوشمزه پسته، برداشت و فرآوری باید نسبتاً سریع انجام شود همچنین مراقبت می شود تا میوه های سنگ شور به زمین نیفتند.
این پسته به خصوص پس از خرید باید در جای خشک و خنک نگهداری شود، زیرا مستعد تشکیل کپک است. مغز پسته رفسنجان معمولاً معطرتر و خوش طعم تر از مناطق دیگر مناطق در حال رشد است، این امر به ویژه به دلیل کود طبیعی است که در آنجا استفاده می شود.
مغز پسته از حدود 50 درصد چربی تشکیل شده است و بنابراین یک میان وعده بسیار پرکالری است، اما هنوز هم برای سلامتی شما بسیار ارزشمند است. آنها قبلاً در دوران باستان به عنوان یک داروی جهانی شناخته می شدند و گفته می شود که حتی در آن زمان نیز از بیماری های قلبی عروقی پیشگیری کرده اند.
امروزه پسته با وجود کالری زیاد (تقریباً 560 کیلوکالری در هر 100 گرم) می تواند برای کاهش وزن نیز مفید باشد دلیل این امر مواد متعدد مثبتی است که در آن وجود دارد.

فروش عمده پسته در رفسنجان صادراتی

فروش عمده پسته در رفسنجان صادراتی اگر قصد خرید پسته رفسنجان صادراتی به صورت عمده هستید فقط کافی است سفارش خود را در همین فروشگاه اینترنتی ثیت نمایید تا ما در مدت زمان بسیار کوتاهی این محصول را بدست شما برسانیم.
توجه داشته باشید که چون این محصول را مستقیما از فروشنده خریداری می نمایید و دلال و واسطه ای در این بین وجود ندارد قیمت پسته برای شما بسیار مناسب تر از بازارهای فیزیکی خواهد بود.
در مورد نحوه ی ارسال مرسوله هم نگران نباشید شما در دورترین نقطه ی کشور هم باشید این محصول را با بهترین امکانات برای شما خواهیم فرستاد.

با امتياز دادن به مطلب بالا ما را در کيفيت مطالب ياري کنيد.
می توانید همین حالا با تماس بگیرید.
مدیر فروش: 09155605549
پشتیبانی آنلاین : بازرگانی همتا
(E-Mail)پست الکترونیکی : بازرگانی همتا
صفحه آپارات: بازرگانی همتا

مطلب پیشنهادی

شرکت صادرات پسته مرغوب به روسیه

پسته نوعی خشکبار می باشد که که معروفترین نمونه در آجیل می باشد و خوردن آن برای تمام عموم مفید می باشد به همین دلیل بسیار معروف شده و طرفداران زیادی را جذب خود ک

پاسخی بگذارید

کانال تلگرام