بازرگانی همتا
خانه / پسته / قیمت فروش پسته دهن بست

قیمت فروش پسته دهن بست

پسته دهن بست و بادام سنگی شاهرودی نوعی از پسته است که در طی مراحل تولید شدن آن به دلیل عدم رسیدگی کافی به صورت نارس و مغز آن پر نشده و دهن بست تولید شده است که انواع مختلفی هم دارد اما به طور کلی به دو نوع گرد و کشیده تقسیم بندی شده است. قیمت پسته دهن بست بستگی به نوع مغز آن دارد که تا چه مرحله‌ای توانسته پوسته استخوانی را پر کند، هرچه این مغز بزرگ تر باشد قیمت بالاتر و هرچه ضعیف تر باشد قیمت آن پایین تر است.

قیمت پسته دهن بست

بهترین روش برای خندان کردن پسته های دهان بست

قیمت پسته دهن بست

روش های مختلفی برای خندان کردن پسته های دهان بسته که در موقع برداشت به دلایلی خندان نیستند وجود دارد که در این مطلب به بعضی از آن ها اشاره می کنیم :

  • یک روش مرسوم برای خندان کردن این پسته ها ریختن آن ها در آب سرد به مدت یک شبانه روز است هر چه آب سرد تر باشد فرایند خندان کردن آن ها بهتر صورت می پذیرد ، بعد از گذشت این زمان آن را از آب جدا کرده و برای خشک کردن آن ها را در دستگاه خشک کن قرار می دهند که با حرارت دستگاه پسته ها خندان می شوند.
  • روش دوم این است که پسته ها را اول در داخل دستگاه حرارت می ریزند تا گرم شوند بعد ازآن یکباره همه ی آن ها را داخل آب سرد می ریزند بعد از گذشت زمان کمی آن ها را از آب جدا کرده و داخل دستگاه خشک کن قرار می دهند، در این روش عوض شدن پی در پی دما باعث خندان کردن این نوع از پسته ها می شود.
  • خیس کردن پسته ها وبا استفاده از انبر های مخصوص شکافی بر روی پوسته استخوانی ایجاد می کنند و بعد آنها را جلوی آفتاب خشک می کنند که خندان شوند.

قیمت پخش پسته دهن بست

قیمت پسته دهن بست

قیمت پخش پسته دهن بست و بادام سنگی مامایی بستگی به نوع پسته دارد که ریز باشند یا درشت و از آن مهم تر این که تا چه حد پوسته را پر کرده است یعنی درجه کیفیت مغز آن مورد نظر است هر چه مغز با کیفیت بالا تری باشد قیمت بالاتری هم دارد، اما در کل قیمت پسته دهن بست از انواع خندان آن ارزان قیمت تر است.

فروش پسته به روش مستقیم و بدون واسطه گری و با حذف افزایش قیمت دلالان به قیمت مناسب تری از مراکز اصلی تولید این محصول امکان پذیر است. همچنین خرید به روش مجازی و از طریق سایت اینترنتی ما هم امکان پذیر است که بعد از بررسی های لازم در این زمینه امکان سفارش و خرید وجود دارد که در کوتاه‌ترین زمان ممکن تعیین شده آن را تحویل بگیرید.

با امتياز دادن به مطلب بالا ما را در کيفيت مطالب ياري کنيد.
می توانید همین حالا با تماس بگیرید.
مدیر فروش: 09155605549
پشتیبانی آنلاین : بازرگانی همتا
(E-Mail)پست الکترونیکی : بازرگانی همتا
صفحه آپارات: بازرگانی همتا

مطلب پیشنهادی

شرکت صادرات پسته مرغوب به روسیه

پسته نوعی خشکبار می باشد که که معروفترین نمونه در آجیل می باشد و خوردن آن برای تمام عموم مفید می باشد به همین دلیل بسیار معروف شده و طرفداران زیادی را جذب خود ک

پاسخی بگذارید

کانال تلگرام