بازرگانی همتا
خانه / پسته / بازار فروش پسته آب خندان

بازار فروش پسته آب خندان

اگر شما دهانه ي پسته ها و انجیر خشک برادران حسینی را که بسته اند از طريق مرطوب کردن آن ها با قرار دادن شان در استخر ها و حوض هاي مخصوص، باز کنيد پسته آب خندان بدست مي آيد که بازار فروش پسته آب خندان نيز مانند ساير پسته ها هميشه داغ و پر از مشتري بوده است.

بازار فروش پسته آب خندان

بررسی مشخصات پسته آب خندان

بررسی مشخصات پسته آب خندان اين پسته و میوه خشک چربین  هم داراي کيفيت عالي بوده و هم لايه هاي آبدار و نرمي دارد که زماني که به نهايت رشد خود مي رسد، دهان باز کرده ويک لبخند زيبا مي زند. پسته آب خندان مانند ساير پسته ها، به صورت کشيده و با رنگ متمايل به قوه اي روشن است که اگر دو نيم شود رنگ داخلي آن به صورت تقريبي سبز رنگ مي باشد.

اين پسته مانند ساير پسته ها بسيار براي سلامتي و بدن انسان مفيد است که از جمله فوايد ان مي توان به خون ساز بودن آن (مهمترين ويژگي پسته ها)، تقويت قواي جنسي آقاين و خانم ها، تقويت معده و دستگاه گوارش، رفع سرماخوردگي و درمان سرفه هاي متعدد، رفع اسهالي و همچنين يبوست، آرامش اعصاب، کاهش وزن و لاغري، تقويت و تحريک مو براي رشد و…اشاره کرد.

همچنين اين پسته از نظر ويژگي هاي زيباشناسي نيز در صدر انواع پسته ها مي باشد و در واقع شيک ترين پسته ناميده شده است. اين پسته اگر جنس اصل باشد، شما نبايد در پوست کندن آن سختي بکشيد. اين پسته نيز مانند سايرين ممکن است طي فرايندي، افزودني هاي لازم به ان اضافه شود و تبديل به يک پسته ي بو داده شود که خب قطعا ميزان فوايد آن کم مي شود. در ادامه به قيمت خريد و فروش پسته آب خندان در بازار و عوامل موثير بر آن خواهيم پرداخت، با ما همراه باشيد.

قیمت فروش پسته آب خندان

قیمت فروش پسته آب خندان فروش انواع پسته عمده یا جزئی توسط فروشگاه ها در کشورمان انجام می شود. چندین سال است که در بازار های داخلی و خارجی به دلیل استقبال زیاد از این محصول تولیدات بازار پسته نیز افزایش یافته است. به همین جهت بسیاری از این محصول های درجه یک به بسیاری از کشور های دنیا صادر می گردند.

قیمت پسته به عوامل متعددي از جمله وجود واسطه گران، قيمت پايه کشاورزان، محل کشت و توليد و…بستگي دارد. در ایامی از سال مراکز عرضه پسته سفيد در بازار سرتاسر کشور به فروش استثنایی محصولات خود می پردازند. در سال های اخیر به دلیل فروش پسته سفيد ارزان قیمت در بعضی از مرکز های خرید و فروش، خریداران این کالا، اقدام به تهیه این محصول به صورت عمده کرده اند و ميزان خرید عمده پسته افزايش چشمگيري داشته است.

با امتياز دادن به مطلب بالا ما را در کيفيت مطالب ياري کنيد.
می توانید همین حالا با تماس بگیرید.
مدیر فروش: 09155605549
پشتیبانی آنلاین : بازرگانی همتا
(E-Mail)پست الکترونیکی : بازرگانی همتا
صفحه آپارات: بازرگانی همتا

مطلب پیشنهادی

شرکت صادرات پسته مرغوب به روسیه

پسته نوعی خشکبار می باشد که که معروفترین نمونه در آجیل می باشد و خوردن آن برای تمام عموم مفید می باشد به همین دلیل بسیار معروف شده و طرفداران زیادی را جذب خود ک

پاسخی بگذارید

کانال تلگرام