بازرگانی همتا
خانه / پسته اکبری / بازار فروش پسته اکبری در روسیه

بازار فروش پسته اکبری در روسیه

بازار فروش پسته اکبری و انجیر خشک برادران حسینی در روسیه از طرفداران زیادی بر خوردار است چون پسته اکبری یکی از بهترین نوع پسته است فروش پسته در روسیه را برای تجار هم وطن سهولت بخشیده است.

روسیه به علت شرایط خاص آب و هوایی قادر به تولید محصول نیست و بیشتر اقلام مورد نیاز خود را از طریق واردات تامین می کند و این امر باعث رشد صادرات محصولات کشاورزی از جمله پسته شده است.

بازار فروش پسته اکبری در روسیه

بررسی میزان صادرات سالانه پسته

بررسی میزان صادرات سالانه پسته بررسی میزان صادرات سالانه پسته و میوه خشک چربین  نشان دهنده این است که ایران در صادرات پسته تبدیل به یک ابرقدرت جهانی شده و در بازار جهانی در مقابل رقیبان خود به خوبی عرض اندام می کند‌.

حجم بالای تولید پسته در کشور زمینه مناسب برای صادرات پسته فراهم کرده است و کیفیت محصول بسته به تقاضای درخواست کننده متغیر است به طور مثال در اروپا قوانین سخت گیرانه تری لحاظ می شود.

با بررسی آمار و ارقام اداره گمرک بازار پسته روزهای طلایی را می گذراند و بیشترین صادرات را به ترتیب به کشورهای چین، آلمان،عراق و روسیه انجام داده است و ارز آوری خوبی برای کشور داشته است.

با بررسی های صورت گرفته از سال ۹۲ تا ۹۵ پسته با ۲/۲ درصدی از ارزش کل صادرات ایران باعث کاهش وابستگی دولت به درآمد نفتی شده و ۳۷ درصد از کل محصولات کشاورزی را پسته شامل می شود.

در میان کشورهای صادر شونده از آنجا که ایران روابط خوبی با روسیه دارند کشور روسیه با دارا بودن بازارهای بزرگ زمینه را برای صادرات اقلام کشاورزی از جمله پسته برای تجار ایرانی فراهم کرده است.

صادرات پسته یکی از سنتی ترین تجارت های ایرانیان است، سابقه زیادی در عرضه این محصول داشته اند و با اقتدار یکی از قدرت‌های اول منطقه و جهان در زمینه صادرات پسته است.

پسته ها انواع مختلفی دارند که به شرح زیر می باشد:پسته فندقی،پسته احمد آقایی، پسته اکبری،پسته کله قوچی،وپسته بادامی که پسته اکبری گران قیمت ترین نوع پسته است و بیشترین صادرات را دارد.

پسته به شکلهای مختلف برای صادرات آماده می شود، صادرات پسته به صورت خشک،مغز پسته، خلال پسته و..با توجه به نیاز مصرف کننده در بسته های مناسب تهیه و برای ارسال آماده می‌شود.

فروش کلی پسته در روسیه

فروش کلی پسته در روسیه فروش کلی پسته در روسیه از آنجا که روابط سیاسی و تجاری خوبی با ایرانیان دارند به سهولت کار کمک شایانی می‌کند و فروش پسته در روسیه برای تجار ایرانی به نسبت دیگر کشورها مناسب تر است.

روزها بیشتر خواهان پسته ارزان قیمت هستند ولی گاهاً پسته های درجه یک و اعلا به صورت محدود توسط تجار روسی تهیه می شود،بیشتر صادرات پسته در بازار روی پسته قوچی،فندقی وبادامی است.

با امتياز دادن به مطلب بالا ما را در کيفيت مطالب ياري کنيد.
می توانید همین حالا با تماس بگیرید.
مدیر فروش: 09155605549
پشتیبانی آنلاین : بازرگانی همتا
(E-Mail)پست الکترونیکی : بازرگانی همتا
صفحه آپارات: بازرگانی همتا

مطلب پیشنهادی

خرید عمده پسته اکبری ممتاز

خرید عمده پسته اکبری یکی از تجارت های بسیار پر رونق در بازار خرید و فروش آجیل بوده و به افراد زیادی سود می رساند. پسته اکبری بهترین نوع پسته آجیلیدر ایران است ک

پاسخی بگذارید

کانال تلگرام