بازرگانی همتا
خانه / پسته صادراتی / قیمت روز پسته اکبری 1400

قیمت روز پسته اکبری 1400

پسته و انجیر استهبان از تنقلات خوش مزه و پر طرفداری می باشد که از خواص بسیار زیادی نیز برخوردار است و افراد زیادی آن را به صورت روزانه مصرف می کنند‌. به دلیل تولید کم و کیفیت و خواص بی نظیری که این محصول دارد دارای قیمت نسبتا بالایی است. قیمت روز پسته 1400 اکبری با توجه به نوسانات بازار و عوامل دیگر متغیر است و برای اطلاع از قیمت آن می توانید به سایت فروشندگان مراجعه نمایید و به صورت آنلاین از آن باخبر شوید.

قیمت روز پسته اکبری 1400

فواید مصرف پسته برای سلامت چشم

فواید مصرف پسته برای سلامت چشم پسته و انجیر استهبان امروز دارای مزه دلچسبی است و کم تر کسی پیدا می شود آن را دوست نداشته باشد. این محصول خوش مزه هم به صورت خام و هم به صورت تفت داده مورد استفاده قرار می گیرد که افراد با توجه به مزاج و نیاز خودمی توانند هر نوع از این محصول را خریداری نمایند. این محصول به دلیل دارا بودن لوتئین و زاگزانتین و مواد معدنی و ویتامین های دیگر برای چشم مفید می باشد.

هم چنین پسته با دارا بودن کورونوئید که در عدسی چشم یافت می شوند سبب می شود تا چشم از خطرات زیادی مثل آب مروارید و …..در امان باشد. با مصرف روزانه چند عدد پسته از خطرات احتمالی بیماری های مختلف در امان باشید و از خواص و مزه دلچسب آن لذت ببرید. توصیه ما این است که این محصول را به صورت خام مصرف نمایید تا از فواید آن بیشتر بهره ببرید.

علاوه بر چشم پسته برای سلامتی قسمت های مختلف بدن مثل پوست، مو، کم خونی و…..مؤثر واقع می باشد و بهترین و مطمئن ترین منبع مواد مغذی برای کودکان می باشد. اگر می خواهید از بیماری های زیادی در امان بمانید حتما این محصول را به صورت مداوم مصرف نمایید.

قیمت روز پسته صادراتی 1400

قیمت روز پسته صادراتی 1400 پسته صادراتی برای این که برای صادرات بسته بندی می شود باید از کیفیت بالاتر و اندازه های بزرگتری برخوردار باشد که فروشندگان با بسته بندی مناسب بهترین و با کیفیت ترین پسته با در بسته بندی مناسب با قیمت به صرفه به مشتریان عرضه می کنند. قیمت روز پسته صادراتی روزانه تغییر می کند و عوامل مهمی مثل میزان عرضه و تقاضا، نرخ روزانه ارز، نوع پسته و …..بر روی آن تاثیر می گذارند.

برای اطلاع قیمت روز پسته اکبری 1400 می توانید به صورت آنلاین به سایت ما مراجعه نمایید و با خرید عمده با قیمت ارزان آن را خریداری نمایید. هم چنین پسته صادراتی 1400 از قیمت ثابتی برخوردار نمی باشد و شما قبل از گران شدن بیشتر آن می توانید به صورت کلی آن را به صورت اینترنتی تهیه نمایید.

با امتياز دادن به مطلب بالا ما را در کيفيت مطالب ياري کنيد.
می توانید همین حالا با تماس بگیرید.
مدیر فروش: 09155605549
پشتیبانی آنلاین : بازرگانی همتا
(E-Mail)پست الکترونیکی : بازرگانی همتا
صفحه آپارات: بازرگانی همتا

مطلب پیشنهادی

فروش پسته صادراتی

فروش پسته صادراتی با گواهی آفلاتوکسین برای اروپا

فروش پسته صادراتی با گواهی استاندارد آفلاتوکسین غالبا برای کشورهایی عضو اتحادیه اروپا و ژاپن …

پاسخی بگذارید

کانال تلگرام