بازرگانی همتا
خانه / مغز پسته / خرید مستقیم مغز پسته شور

خرید مستقیم مغز پسته شور

خرید مغز پسته در بسته بندیهای و انجیر خشک برادران حسینی استاندارد و وزنهای متفاوت به سراسر نقاط کشور امکان پذیر است. پسته یکی از اجزای پرخاصیت و خوش طعم در برنانه غذایی بوده لذا با ظاهر کوچک خود ترکیبات غنی اعم از آنتی اکسیدانها، ریز مغذیها و مواد معدنی را در خود نهفته است. انواع آن نیز بسیار متعدد که در کشورمان تولید می گردد، این چنین ایران یکی از عظیم ترین تولید کننده و صادرکننده مغز پسته شور می باشد و با خرید مستقیم مغز پسته شور توانسته سبب حذف واسطه ها و دلالان از بازار این محصول شود.

خرید مستقیم مغز پسته شور

طرز تهیه مغز پسته شور

طرز تهیه مغز پسته شور

طرز تهیه مغز پسته شور و میوه خشک چربین  به چندین روش صورت می گیرد که در ادامه متن با سه روش تهیه آن آشنا خواهید شد با ما همراه باشید. روش اول: پسته را بایستی به مدت یک یا دو ساعت در آب خیساند و سپس آبکشی نمود، آنوقت به طبع خود مقدار کمی نمک به آن اضافه نمود و با حرارت خیلی کم هم زد تا آب آن خشک گردد. اگر که اندکی رطوبت در موقع مزه کردن پدید آمد بایستی مغز را درون یک سینی پخش کرد و در محیط آزاد قرار داد تا خشک شود.

روش دوم: پس از شستشوی پسته آن را درون ماهیتابه ریخته و بر روی حرارت ملایم بگذارید و مرتبا هم بزنید تا وقتی که رنگ پسته کمی دودمان شود همینطور هم زدن پسته باید به نوعی باشد که به صورت یکدست برشته شود؛ در حالی که می خواهید مغز پسته تان طعم خوشایندی داشته باشد کافیست آب و مقداری نمک و یک قاشق چایخوری آبلیمو را با هم ترکیب کرده و بر روی پسته بریزید و هم زدن را ادامه دهید تا محلول کاملا خشک شودریخته و به هم زدن ادامه دهید تا کاملا خشک شود.

روش سوم: ابتدای کار پسته را خوب شسته و با مقدار کمی آب نمک و آبغوره و نصف لیوان آب تا مدت زمان یک شب استراحت دهید و روز بعد پسته را از صافی رد نموده و در سینی فر پاشیده تا برشته گردد.

قیمت خرید مغز پسته شور

قیمت خرید مغز پسته شور

مغز پسته شور انواع مختلفی دارد که شامل مغز پسته احمد آقایی، اکبری، فندقی، کله قوچی و جنگلی می باشد؛ از این آجیل که بدون پوست بوده در آشپزی و پخت کیک و شیرینی استفاده های بی شماری می شود و این محصول علاوه بر طعم خاص از ارزش غذایی خارق العاده ای برخوردار بوده است. امروزه خرید عمده مغز پسته شور در بازار شمار بسیار بالایی را به خود اختصاص داده است لذا قیمت پسته در بازار به نرخ روز محاسبه و به مصرف کنندگان ابراز می گردد و علاوه براین نوع بسته بندی، کیفیت و برندهای مختلف در قیمت نهایی محصول تاثیر گذار می باشد.

با امتياز دادن به مطلب بالا ما را در کيفيت مطالب ياري کنيد.
می توانید همین حالا با تماس بگیرید.
مدیر فروش: 09155605549
پشتیبانی آنلاین : بازرگانی همتا
(E-Mail)پست الکترونیکی : بازرگانی همتا
صفحه آپارات: بازرگانی همتا

مطلب پیشنهادی

مرکز صادرات مغز پسته شور به فرانسه

پسته از جمله مواد غذایی با ارزش بسیار بالا می‌باشد که مصرف روزانه مقدار مشخصی از آن برای سلامت بسیار مفید است.از این رو کشورهای زیادی خریدار پسته و مغز پسته برا

پاسخی بگذارید

کانال تلگرام