بازرگانی همتا
خانه / مغز پسته / مرکز صادرات مغز پسته شور به فرانسه

مرکز صادرات مغز پسته شور به فرانسه

پسته و بادام سنگی شاهرودی از جمله مواد غذایی با ارزش بسیار بالا می‌باشد که مصرف روزانه مقدار مشخصی از آن برای سلامت بسیار مفید است.از این رو کشورهای زیادی خریدار پسته و مغز پسته برای مصارف مختلف خود می‌باشند.کشور فرانسه به عنوان یکی از کشورهای اروپایی خریدار پسته و مغز پسته ایران شناخته می‌شود.صادرات مغز پسته به فرانسه در حجم های بسیار بالایی انجام می‌شود.
پسته شور طرفداران زیادی دارد. ایران به عنوان برترین صادر کننده این محصول در جهان است، بنابراین بهترین و مرغوب ترین پسته شور را برای صادرات انتخاب می کند. این پسته به روش های مختلف اروپایی یا سنتی و تنوری تهیه می شود و سپس برای صادرات به کشور های دیگر فرستاده می شود.

مرکز صادرات مغز پسته شور به فرانسه

مزایای مصرف پسته خام در دوران بارداری

مزایای مصرف پسته خام در دوران بارداری خوردن پسته خام و بادام نیمه سنگی در بارداری می‌تواند به یک میان وعده‌ی خوشمزه تبدیل شود. پسته ها شامل آنتی اکسیدان ها هستند که به سیستم ایمنی بدن کمک می کند. خوردن پسته خام در بارداری با توجه به اینکه سرشار از پروتئین، فیبر، مواد معدنی و سایر مواد مغذی دیگر است. اما همان‌طور که مصرف بیش‌ازاندازه هر چیزی می‌تواند منجر به بروز مشکلاتی برای بدن شود؛ زیاده‌روی در مصرف پسته هم می‌تواند عوارضی به همراه داشته باشد.پسته منبع غنی از پروتئین است که برای رشد ماهیچه‌ها و بافت‌های کودک ضروری است.

مشگل دیگر کم خونی است که رایج ترین مشکل خانم های جوان در دوران بارداری است پسته خام سرشار از آهن، کلسیم و پتاسیم و مس می باشد و می تواند جذب فولات در بدن را تسریع کند و گلبول های قرمز خون را افزایش دهد. با مصرف روزانه چند عدد پسته خام، دچار کمبود آهن و کم خونی در دوران بارداری نخواهید شد.پسته حاوی مقدار زیادی ویتامین A و ویتامین E می باشد که خواص آنتی اکسیدان تولید می کند که در دوران بارداری از عفونت جلوگیری می کند.

صادرات انبوه مغز پسته به فرانسه

صادرات انبوه مغز پسته به فرانسه یکی از کشور های که خواهان خرید مغز پسته از ایران می باشد فرانسه است. کشور فرانسه بیشتر مغز پسته هارا به صورت خلال از ایران خریداری می کند.البته صادرات پسته خندان از رونق بسیار خوبی برخوردار است. مغز پسته سرشار از فیبر پروتئین و انواع ویتامین ها میباشد که برای بهبود عملکرد بدن بسیار مفید هستند از این رو کشورهای زیادی خریدار پسته و مغز پسته برای مصرف های مختلف خود می باشند.

این کشور از سطح تجارت بسیار خوبی برخوردار است اما در چند سال اخیر برخی مشگلات در تجارت این کشور و کشور ما بوجود امده است. مغز پسته مورد نیاز برای صادرات به فرانسه باید از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد و استاندارد های مورد نظر این کشور به لحاظ بهداشتی را داشته باشد.

با امتياز دادن به مطلب بالا ما را در کيفيت مطالب ياري کنيد.
می توانید همین حالا با تماس بگیرید.
مدیر فروش: 09155605549
پشتیبانی آنلاین : بازرگانی همتا
(E-Mail)پست الکترونیکی : بازرگانی همتا
صفحه آپارات: بازرگانی همتا

مطلب پیشنهادی

خرید مستقیم مغز پسته شور

خرید مغز پسته در بسته بندیهای استاندارد و وزنهای متفاوت به سراسر نقاط کشور امکان پذیر است. پسته یکی از اجزای پرخاصیت و خوش طعم در برنانه غذایی بوده لذا با ظاهر

پاسخی بگذارید

کانال تلگرام