بازرگانی همتا
خانه / پسته اکبری / پسته تازه / فروش آنلاین انواع پسته در رفسنجان

فروش آنلاین انواع پسته در رفسنجان

فروش پسته در رفسنجان و انجیر استهبان به صورت آنلاین اینترنتی در تناژ بالا انجام می‌شود. انواع پسته رفسنجان با کیفیت و قیمت ارزان در مرکز خرید پسته – بازرگانی امین پسته به صورت آنلاین ارائه می‌شود.

سوالی که برای خیلی از تجار و خریداران این محصول وجود دارد، این است که معاملات آنلاین به صورت تناژ بالا به چه صورت انجام می‌شود؟؟
در ادامه به صورت مفصل در این مورد توضیح داده می‌شود.

فروش پسته در رفسنجان

پسته رفسنجان – قطب تولید پسته

شهر رفسنجان در استان کرمان به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پسته و انجیر استهبان امروز  ایران شناخته می‌شود که به عنوان قطب تولید این محصول هم شناخته می‌شود.
پسته تولیدی در این شهر از به دلیل شرایط آب و هوایی مناسب از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است به صورتی که کیفیت آن در داخل و خارج کشور بسیار معروف است.

در این منطقه انواع پسته درجه یک صادراتی تولید می‌شوند که در ادامه به صورت مختصر توضیح داده می‌شود:

  • پسته اکبری
    این نوع پسته درشت ترین نوع پسته می‌باشد که به صورت عمده برای صادرات به کشورهای لوکس پسند استفاده می‌شود. این پسته در دسته پسته های کشیده قرار می‌گیرد.
  • پسته احمد آقایی
    این نوع پسته هم در دسته پسته های کشیده قرار می‌گیرد، که از طعم بسیار لذیذی برخوردار است و برای صادرات به صورت عمده مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • پسته کله قوچی
    این پسته هم بسیار درشت و در دسته گسته های گرد قرار می‌گیرد و ظاهر بسیار زیبایی دارد که دارای انس های پایین می‌باشد و از حجم صادرات بسیار بالایی برخوردار است.
  • پسته فندقی
    نام پسته فندقی به دلیل شباهت آن به فندق برداشت شده است و در دسته پسته های گرد قرار می‌گیرد و گاهی هم با نام پسته اوحدی شناخته می‌شود. این پسته به لحاظ ظاهری ریزتر می‌باشد که از قیمت کمتری هم برخوردار است و بیشترین سهم را در صادرات این محصول دارد.

فروش پسته در رفسنجان

قیمت پسته رفسنجان

پسته در ایران در نقاط مختلفی تولید می‌شود، اما پسته رفسنجان به سبب کیفیت و محبوبیت بالایی که دارد، بسیار معروف می‌باشد.
در سال 97 به دلیل تغییرات ناگهانی آب و هوایی میزان تولید پسته به شدت کاهش پیدا کرد و از طرفی قیمت دلار هم دارای نوسانات گسترده ای شد و برایند این اتفاقات باعث افزایش شدید قیمت پست در بازار شد.

برای سال 98 هم به دلیل نوسانات قیمت دلار و سخت شدن صادرات این محصول به دیگر کشورها، قیمت مشخصی برای پسته وجود ندارد و به صورت روزانه تغییر می‌نماید.
از این رو برای اطلاع از قیمت روز انواع پسته به صورت آنلاین با مشاوران این مجموعه در ارتباط باشید.

فروش پسته در رفسنجان

فروش پسته در رفسنجان

یکی از بهترین راه های فروش پسته در رفسنجان ، فروش اینترنتی این محصول می‌باشد.
در روش اینترنتی ابتدا خریدار مراکز معتبر را از طریق سایت های تخصصی این محصول پیدا می‌نماید و با مشاوران آن ارتباط برقرار می‌نماید.
سپس از شرایط همکاری آن مجموعه اطلاع حاصل می‌نماید و در صورت مناسب بودن شرایط همکاری جهت خرید محصول مورد نظر خود اقدام می‌نماید.

البته برای خرید دو راه وجود دارد یا به صورت حظوری در دفتر شرکت کورد نظر حظور پیدا می‌کند و یا به صورت غیر حظوری خرید می‌نماید.

از این رو فروش آنلاین این محصول در سال های اخیر بسیار مورد استقبال تجار در نقاط مختلف قرار گرفته است.
جهت مشاوره و خرید پسته در کوتاه ترین زمان با مدیر فروش این مجموعه در ارتباط باشید.

با امتياز دادن به مطلب بالا ما را در کيفيت مطالب ياري کنيد.
می توانید همین حالا با تماس بگیرید.
مدیر فروش: 09155605549
پشتیبانی آنلاین : بازرگانی همتا
(E-Mail)پست الکترونیکی : بازرگانی همتا
صفحه آپارات: بازرگانی همتا

مطلب پیشنهادی

قیمت روز پسته اکبری 1400

پسته از تنقلات خوش مزه و پر طرفداری می باشد که از خواص بسیار زیادی نیز برخوردار است و افراد زیادی آن را به صورت روزانه مصرف می کنند‌. به دلیل تولید کم و کیفیت و

کانال تلگرام