بازرگانی همتا
خانه / پسته / شرکت صادرات پسته مرغوب به روسیه

شرکت صادرات پسته مرغوب به روسیه

پسته و بادام سنگی شاهرودی  نوعی خشکبار می باشد که که معروفترین نمونه در آجیل می باشد و خوردن آن برای تمام عموم مفید می باشد به همین دلیل بسیار معروف شده و طرفداران زیادی را جذب خود کرده است.

روسیه یکی از پرو پا قرص ترین متقاضیان پسته در ایران است و دلبل آن هم قیمت مناسب پسته و کیفیت آن می باشد تاجران ایرانی صادرات پسته مرغوب را با قیمت مناسب و عالی و به صورت انبوه به سوریه صادر می کند ،وصادرات پسته به روسیه درآمد زایی خوبی را برای کشور به همراه دارد.

شرکت صادرات پسته مرغوب به روسیه

خواص درمانی پوست سفید پسته چیست؟

خواص درمانی پوست سفید پسته چیست؟ پوست پسته سفید و بادام نیمه سنگی  بسیار مفید بوده و خاصیت خوراکی و درمانی زیادی دارد و جوشانده آن بسیار حائز اهمیت می باشد

برای افرادی که بیماری بواسیر دارند برای بهبودی و رفع ان پوست پسته سفید مفید می باشد پوست آن را در آب جوشانده و داخل آن بنشینند.

دارای ویتامین می باشد و از آن در تهیه مربا استفاده می شود.

برای رفع اسهال و کسانی که مشکل خشکی روده دارند توصیه می شود.

کسانی که از بوی بد دهان خود رنج می برند مصرف پوست پسته سفید باعث رفع بوی بد دهان آنها می شود .

پوست پسته را بجوشانید و در هنگام سکسکه کردن مقداری از آن را بخورید تا سکسکه شما قطع شود.

جوشانده ان باعث رفع آفت های دهان می شود.

و جوشانده آن به درمان دردهای تناسلی خانم ها کمک می کند.

صادرات کلی پسته مرغوب به روسیه

صادرات کلی پسته مرغوب به روسیه

سعی کنید در خوردن پسته زیاده روی نکنید تا به دردهای روده و معده دچار نشوید.خوردن بیش از حد پسته باعث بالا رفتن فشار خون و چاقی می شود و به علت اینکه مغز پسته تب گرمی دارد خوردن زیاد ان باعث نمایان شدن دانه های ریز در پوست می شود‌ .

قیمت دقیق پسته بستگی به نوع ان دارد و قیمت دقیقی نمی توان برای آن گفت پسبرای اگاهی از قیمت دقیق آن می توان به سایت های اینترنتی آنلاین مراجعه کرد.

خرید و فروش این پسته به صورت اینترنت و حضوری می باشد که روش اینترنتی آن بسیار راحت تر و کم هزینه تر می باشد و خریدار می تواند در این سایت ها محصول خود را سفارش داده و به صورت مستقیم و بدون واسطه دلالان سود و قیمت کمتر از بازار به صورت عمده خریداری و تحویل بگیرد.

صادرات کلی پسته مرغوب به روسیه به صورت انبوه می باشد ایران با روسیه بیشتر در حال صادرات پسته می باشد زیرا شرکت های روسیه خواهان قیمت مناسب و کیفیت این پسته می باشند ، و شرکت صادرات ایران پسته را به صورت بسته بندی و فله ای با قیمت مناسب و نمونه خام و شور با کیفیت عالی به روسبه صادر میکند .

با امتياز دادن به مطلب بالا ما را در کيفيت مطالب ياري کنيد.
می توانید همین حالا با تماس بگیرید.
مدیر فروش: 09155605549
پشتیبانی آنلاین : بازرگانی همتا
(E-Mail)پست الکترونیکی : بازرگانی همتا
صفحه آپارات: بازرگانی همتا

مطلب پیشنهادی

بازار فروش پسته آب خندان

اگر شما دهانه ي پسته ها را که بسته اند از طريق مرطوب کردن آن ها با قرار دادن شان در استخر ها و حوض هاي مخصوص، باز کنيد پسته آب خندان بدست مي آيد که بازار فروش پ

پاسخی بگذارید

کانال تلگرام