بازرگانی همتا
خانه / پسته اکبری / قیمت روز پسته اکبری و خریداران آن در ایران

قیمت روز پسته اکبری و خریداران آن در ایران

پسته اکبری و انجیر استهبان از لوکس ترین و درجه یک ترین پسته های تولید شده در ایران است، که محصولی پردرآمد و مهم از نظر تجار و بازرگانان می باشد. خریداران انواع خشکبار در ایران می توانند، نرخ و قیمت روز پسته اکبری در انس های مختلف را از وب سایت های معتبر و از طریق مدیران فروش استعلام کنند.قیمت روز پسته اکبری و خریداران آن در ایران

خریداران پسته اکبری در کشور

خریداران پسته اکبری در کشور

به جرأت می توان گفت که پسته و انجیر استهبان امروز  از پرطرفدارترین خشکبارهای موجود در ایران است. این خوراکی منحصر فرد و اعلاء سالانه در کشور ما در استان های مختلف نظیر کرمان، سمنان و … به وفور کشت می گردد.

در بازار پسته های مختلفی به چشم می خورد. پسته اکبری از مرغوب ترین پسته درجه یک صادراتی با ارزش تجاری زیاد می باشد. خرید پسته اکبری در کشور ما در تناژهای بالا صورت می گیرد. از خریداران پسته اکبری در کشور می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بازرگانان و تجار که با خرید از تولید کننده و کشاورز آن را به کشورهای دیگر ارسال می کنند.
  • پخش کنندگان و تأمین کنندگان پسته در کشور به صورت عمده و یا جزئی
  • مشتریان خرده که از طریق آجیل فروشی ها و یا فروشگاه های حضوری و یا آنلاین این محصول را می خرند.

فروش پسته اکبری به قیمت روز بازار در ایران

فروش پسته اکبری به قیمت روز بازار در ایران

شکل و ظاهر کشیده و بزرگ پسته اکبری و همچنین طعم منحصر به فرد آن باعث شده است که این خوراکی، نسبت به پسته های دیگر فروش بالاتری داشته باشد. این محصول در باغات شهرهای رفسنجان و انار از توابع استان کرمان بسیار کشت می گردد.

قیمت پسته ۹۸ و قیمت روز انواع پسته های دیگر در بازار از جمله اکبری، بر اساس فاکتورها و عوامل مختلفی تعیین می شود. یکی از فاکتورهایی که بر روی نرخ فروش پسته رفسنجان اعم از  اکبری موثر است، سایز و انس آن می باشد، که شامل اندازه های مختلف زیر است:

  • 22-20
  • 24-22
  • 26-24

فروش پسته اکبری به قیمت روز بازار در ایران، به خوبی در مراکز و شعب انواع آجیل و خشکبار انجام می گیرد. مراکز عرضه این محصول با ارائه آخرین قیمت مغز پسته و یا پسته پوست دار، انجام کلیه مبادلات را برای خریداران و تجار سریع تر و راحت تر کرده اند.

تیهه فله ای پسته اکبری در کشور

تیهه فله ای پسته اکبری در کشور

یکی از خوشمزه ترین و محبوب ترین ارقام پسته در ایران، پسته ی زیبای اکبری است. روزانه مشتریان و مصرف کنندگان زیادی در کشور، با مراکز عمده فروشی تماس می گیرند، تا این محصول را در حجم های بالا از آنها خریداری کنند.

تهیه فله ای پسته اکبری در کشور در انواع مختلف آن، از طریق نمایندگی های تولید کنندگان به راحتی صورت می گیرد. نمایندگی های عرضه کننده آنلاین، این پسته درجه یک را در سریع ترین زمان ممکن و با بهترین بسته بندی به دست مشتریان عمده می رسانند.

تفاوت های انواع پسته اکبری در چیست؟

تفاوت های انواع پسته اکبری در چیست؟

حتما می دانید که انواع پسته های اکبری در بازار، هیچ جایگزینی ندارند. این محصول را در اصطلاح بازار، پادشاه پسته ها می نامند. این پسته ناب می تواند بهترین گزینه برای پذیرایی مهمانی های شما باشد.

پسته اکبری در انواع مختلف در بازار موجود است، که هر کدام با هم تفاوت هایی دارند. از انواع مختلف این خوراکی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • درجه‌ یک یا طبیعی خندان
  • درجه‌ دو یا کلاس بی
  • درجه سه یا آبخندان

انواع بالا از لحاظ ظاهری، کیفیت و قیمت با یکدیگر متفاوت هستند. مثلا قیمت پسته دهن بست اکبری که از نوع درجه سه یا آبخندان می باشد، نسبت به انواع دیگر ارزان تر است.

عرضه مستقیم پسته اکبری در کشور

عرضه مستقیم پسته اکبری در کشور

برای خریدار و مشتری همیشه خرید مستقیم به دلیل پرداخت هزینه ی کمتر و خرید راحت تر اهمیت بالایی دارد. خرید اینترنتی پسته اکبری در انواع و حجم های مختلف یکی از روش های عرضه مستقیم این محصول و خوراکی خوشمزه می باشد.

خبر خوب اینکه، عرضه مستقیم انواع پسته های اکبری، در فروشگاه آنلاین ما برای تمامی خریداران با قیمتی عادلانه و دست اول امکان پذیر است.

با امتياز دادن به مطلب بالا ما را در کيفيت مطالب ياري کنيد.
می توانید همین حالا با تماس بگیرید.
مدیر فروش: 09155605549
پشتیبانی آنلاین : بازرگانی همتا
(E-Mail)پست الکترونیکی : بازرگانی همتا
صفحه آپارات: بازرگانی همتا

مطلب پیشنهادی

بازار فروش پسته اکبری در روسیه

بازار فروش پسته اکبری در روسیه از طرفداران زیادی بر خوردار است چون پسته اکبری یکی از بهترین نوع پسته است فروش پسته در روسیه را برای تجار هم وطن سهولت بخشیده است

پاسخی بگذارید

کانال تلگرام