بازرگانی همتا
خانه / پسته / شرکت صادرات پسته کرمان به هند

شرکت صادرات پسته کرمان به هند

پسته و بادام هندی حلبی یکی از اجزای مهم خشکبار و آجیل است. این محصول برای بدن بسیار مفید بوده و خواص بسیار زیادی دارد. درخت آن دارای ارتفاع زیادی نیست و برای رشد کافی نیاز به آب و هوای خشک و سرد سیری دارد. ایران کشوری است که به دلیل آب و هوای مناسب همه ساله رتبه ی اول را در تولید این محصول دارد و به کشور های دیگر هم می فرستد. صادرات پسته به هند هر سال خیلی زیاد است و سود خوبی را در بر دارد.

شرکت صادرات پسته کرمان به هند

معرفی بهترین نوع پسته ایرانی

معرفی بهترین نوع پسته ایرانی پسته گیاهی است که از درختچه های کوچک به وجود می آید و برای رشد خوب نیاز به آب و هوای سرد و خشک دارد. این محصول دارای انواع بسیار زیادی است و هر کدام از آن ها خصوصیات مختلفی دارند و بر همین اساس هم آن ها را نام گذاری کردند.

در این قسمت معرفی بهترین پسته ایرانی و بادام هندی برادران حسینی را در نظر گرفته ایم: یکی از بهترین انواع این محصول پسته کله قوچی است که مغز آن خیلی درشت و طعم بسیار خوش مزه ای دارد، که همین خصوصیات باعث شده است تا بیشتر افراد طرفدار آن باشند. یکی دیگر از انواع برترین پسته در داخل کشور، احمد آقایی است. مناطقی مانند کرمان و رفسنجان به دلیل آب و هوایی که مناسب با کاشت پسته هست را دارند.

کشور ایران همه ساله به دلیل آب و هوای خوبی که دارد اولین رتبه را در کاشت و تولید پسته دارد و مقدار بسیار زیادی را به کشور های دیگر صادر می کند که از این راه درآمد خیلی زیادی کسب می کند.

مصرف پسته فایده های زیادی برای بدن دارد و به همه توصیه می شود که روزانه مقداری از آن بخورند. این محصول برای کسانی که مشکل خونی و کمبود آهن دارند بسیار مفید است و می توانند آن را هر روز چند عدد مصرف کنند تا سیستم خون سازی بدنشان تقویت شود. یکی دیگر از فواید خوردن پسته برای افرادی که دچار ضعف و بیحالی هستند خیلی مناسب است، چرا که ویتامین و آهن موجود در این محصول موجب آماده سازی بدن در مقابل بیماری ها انجام می گیرد.

صادرات بهترین پسته به هند

صادرات بهترین پسته به هند هر ساله صادرات بهترین پسته کرمان به هند از طریق شرکت های مطمئن انجام می گیرد و از این راه سود خوبی را کسب می کنند. این محصول به دلیل تنوع زیاد و طرفدار بسیاری که در بین مردم دارد، شرکت های بسته بندی به فکر این افتادند که آن را با بسته بندی و طعم های مختلف به بازار ارائه دهند و افراد طبق سلیقه و ذائقه ی خود هر مزه ای را که دوست دارند را خریداری کنند. شما هم می توانید از طریق همین سایت یک محصول با کیفیت را سفارش دهید.

با امتياز دادن به مطلب بالا ما را در کيفيت مطالب ياري کنيد.
می توانید همین حالا با تماس بگیرید.
مدیر فروش: 09155605549
پشتیبانی آنلاین : بازرگانی همتا
(E-Mail)پست الکترونیکی : بازرگانی همتا
صفحه آپارات: بازرگانی همتا

مطلب پیشنهادی

بازار فروش پسته آب خندان

اگر شما دهانه ي پسته ها را که بسته اند از طريق مرطوب کردن آن ها با قرار دادن شان در استخر ها و حوض هاي مخصوص، باز کنيد پسته آب خندان بدست مي آيد که بازار فروش پ

پاسخی بگذارید

کانال تلگرام