بازرگانی همتا
خانه / پسته / صادرات بهترین پسته به آلمان

صادرات بهترین پسته به آلمان

مغزیجات از مهمترین دانه های خوراکی هستند که تولید آن ها در برخی شهرهای کشور نتیجه و بازدهی بهتری دارد. در این میان بهترین پسته ایران به عنوان فندقی از درخت جیده و به بازارهای داخلی و خارجی صادر می شود. این نمونه بسیار درشت بوده و درصد خندانی بالایی دارد.

صادرات پسته  و بادام سنگی خام به آلمان روز به روز در حال افزایش لست و این امر باعث شده تا سطح تولید هم چندان برابر شود. در این تجارت پر سود درآمد ارزی زیادی عاید اقتصاد می شود.

صادرات بهترین پسته به آلمان

آشنایی با بهترین نوع پسته صادراتی

آشنایی با بهترین نوع پسته صادراتی پسته فندقی و بادامی درشت جز بهترین نمونه ها بوده که امروزه بالاترین سطح فروش را در کشور به خود اختصاص می دهد.

بادام سنگی مامایی در زمان برداشت دارای پوسته ای نازک بوده و زمانی که خشک می شود این پوسته نازک جدا شده و تنها پوسته سخت استخوانی رنگ باقی می ماند که درون آن مغزی سبز و درشت می باشد و شما می توانید با شکستن پوسته آن را بردارید.

سایز درشت این پسته باعث شده تا علاوه بر ارزش غذایی ارزش تجاری زیادی هم داشته باشد به همین دلیل حجم بالایی از محصولات برداشت شده برای صادرات به کشورهای دیگر فرستاده می شوند. این دانه کوچک خواص خوراکی و درمانی زیادی را در خود جای داده است و امروزه برای درمان کم خونی مصرف می شود.

روش خشک کردن آن بسیار ساده بوده و باید در فضای باز خشک شود و پوسته نازک را هم نداشته باشد. این مغزیجات در محیط خنک قابل نگهداری می باشند و ماندگاری بالایی هم دارند. نمونه های فندقی و بادامی برای صادرات بهترین گزینه به شمار می روند.

بازار صادرات پسته به آلمان

بازار صادرات پسته به آلمان بازار پسته این روزها رونق زیادی پیدا کرده است. این دانه دارای سطح کیفی بالایی بوده و بسیار ترد و خوشمزه است. نمونه های تازه بیشترین عطر و طعم را دارند و به صورت تازه و خام یا بوداده مورد استفاده قرار می گیرند.

این پسته دارای مغزی به رنگ سبز ارغوانی و پوسته به رنگ استخوانی بوده که به راحتی شکسته می شود. میان خواص خوراکی و درمانی در آن بسیار بالا بوده و به درمان کم خونی کمک زیادی می کند.‌ ماندگاری بالا و ارزش تجاری و اقتصادی زیاد مهمترین مزیت این دانه است.

صادرات یکی از مسیر های خرید و فروش بین کشور های مختلف است. ایران نیز از جمله کشور های صادر کننده برخی از محصولات به کشور های مختلف است. بسیاری از محصولات کشاورزی ایران با توجه به اینکه شرایط اقلیمی در ایران بسیار مناسب کشت آن هاست، از درجه کیفیت بالایی برخوردار هستند. مانند پسته، که بسیاری از کشور ها خواهان این نوع فلفل از ایران هستند.

با امتياز دادن به مطلب بالا ما را در کيفيت مطالب ياري کنيد.
می توانید همین حالا با تماس بگیرید.
مدیر فروش: 09155605549
پشتیبانی آنلاین : بازرگانی همتا
(E-Mail)پست الکترونیکی : بازرگانی همتا
صفحه آپارات: بازرگانی همتا

مطلب پیشنهادی

شرکت صادرات پسته مرغوب به روسیه

پسته نوعی خشکبار می باشد که که معروفترین نمونه در آجیل می باشد و خوردن آن برای تمام عموم مفید می باشد به همین دلیل بسیار معروف شده و طرفداران زیادی را جذب خود ک

پاسخی بگذارید

کانال تلگرام