بازرگانی همتا
خانه / پسته احمد آقایی / عمده فروشی پسته احمد آقایی صادراتی

عمده فروشی پسته احمد آقایی صادراتی

معمولا خریداران و صادرکنندگان پسته درجه یک و انجیر استهبان، برای خرید عمده انواع پسته احمد آقایی صادراتی مستقیما به تولید کنندگان در شهر رفسنجان مراجعه می کنند.

زیرا آنها از اولین و برترین مراکز فروش پسته احمد آقایی و انجیر استهبان امروز صادراتی به صورت عمده می باشند که بهترین جنس را با قیمتی بسیار مناسب به متقاضیان می فروشند و صادر کننده با خرید از آنها سودی کلان به دست خواهد آورد.

عمده فروشی پسته احمد آقایی صادراتی

مزایای پسته احمد آقایی درجه یک چیست؟

مزایای پسته احمد آقایی درجه یک چیست؟ یکی از بزرگترین مناطق تولید کننده انواع پسته بو داده یا خام در جهان کشور ایران می باشد است و پسته احمد آقایی درجه یک از انواع پسته هایی است که مرکز کاشت و تولید آن شهر کرمان می باشد که باغبانان و کشاورزان مجرب و متبحری در این زمینه دارد. پسته احمد آقایی با کیفیت های متنوع و در اندازه درشت یا ریز وجود دارد.

این پسته درجه یک دارای ویژگی هایی است که آن را از انواع دیگر پسته متمایز ساخته و خریداران بیشتری را جذب خود کرده است.

  • از ویژگی بارز پسته احمد آقایی مغزهای درشت و طعم بسیار خوشمزه آن است که یا ساده و یا شور است و آن را از دیگر انواع پسته متفاوت ساخته است.
  • همچنین پسته احمد آقایی خواص مفید و مغذی و مفید و نیز دارویی که همه پسته ها دارند را در خود جای داده است. پوسته پسته احمد آقایی نیز رنگی سفید و روشن تر از انواع دیگر پسته دارد و همچنین رنگ مغز درون آن قرمز روشن است و چندان تیره نمی باشد.
  • مغز پسته احمد آقایی در بیشتر مواقع درشت و بسیار کشیده است و ظاهری وسوسه انگیز و مناسب برای پذیرایی و مجالس رسمی دارد . این پسته را پسته خندان گویند، چرا که درهای این پسته تا حدی بازتر از انواع دیگر پسته می باشد.

بازار فروش پسته احمد آقایی صادراتی

بازار فروش پسته احمد آقایی صادراتی پسته احمد آقایی صادراتی از انواع پسته های نابی است که در کشور کاشته می شود و نوع مرغوب آن بیشتر در شهر رفسنجان و توسط کشاورزان با تجربه آن حاصل می آید.

از آنجایی که این نوع پسته ظاهر و طعم بی نظیری دارد در شهرهای داخلی و حتی کشورهای جهان خریداران زیادی به خود جلب می کند و از این رو بازار فروش و صادرات سودمند و پردرآمدی دارد.

پسته احمد آقایی در بسته بندی های بزرگ و کوچک و بزرگ و در وزنهای کم یا زیاد تولید می شود و در کیسه یا کارتنهایی متفاوت و جذاب قرار گرفته تا مناسب صادرات باشد. با توجه به این عوامل و نیز ظاهر، کیفیت، بازار اقتصاد کشور و قیمت نهایی پسته احمد آقایی صادراتی بازار پسته متغیر و پر رونق یا برعکس، کم رونق می شود.

با امتياز دادن به مطلب بالا ما را در کيفيت مطالب ياري کنيد.
می توانید همین حالا با تماس بگیرید.
مدیر فروش: 09155605549
پشتیبانی آنلاین : بازرگانی همتا
(E-Mail)پست الکترونیکی : بازرگانی همتا
صفحه آپارات: بازرگانی همتا

مطلب پیشنهادی

قیمت فروش پسته احمد آقایی درجه یک

درباره ی قیمت فروش پسته احمد آقایی درجه یک، می ‌توان از طریق اینترنت اطلاعات کسب نمود. قیمت این محصولات بسیار مقرون به صرفه می باشد و کلیه افراد از هر قشری می ‌

پاسخی بگذارید

کانال تلگرام