بازرگانی همتا
خانه / پسته فندقی / قیمت پخش پسته فندقی صادراتی

قیمت پخش پسته فندقی صادراتی

پسته و انجیر استهبان یکی از آجیل های بسیار محبوب در ایران می باشد که بسیار قیمت بالایی دارد چرا که به خاطر خواص بسیار زیاد و مفید آن باعث می‌شود که قیمت بالای آن در بین آجیل‌های دیگر باشد پسته انواع مختلفی دارد که ما می‌خواهیم پسته فندقی صادراتی را به شما معرفی کنیم.

پسته فندقی و انجیر استهبان امروز ظاهر گرد و ریز تری نسبت به پسته های دیگر دارد اما مغز پر و شیرین و خوش طعم آن باعث تمایز آن نسبت به دیگر پسته ها است. قیمت پسته فندقی صادراتی بسته به نوع و کیفیت آن متفاوت است پخش کننده این محصول قیمت‌گذاری را بر اساس ظاهر و طعم و تازگی پسته قرار می دهد.

قیمت پخش پسته فندقی صادراتی

جایگاه پسته فندقی در طب سنتی

جایگاه پسته فندقی در طب سنتی پسته در طب سنتی جایگاه بسیار بالایی دارد چراکه طب سنتی از خواص بسیار زیاد پسته فندقی مطلع است به دلیل داشتن طبع گرم و خشک بسیار برای بدن مفید است چند مورد از خواص پسته فندقی را در این مطلب نام می بریم:

  1. اینکه به دلیل خون ساز بودن برای بیماران کم خون لازم و ضروری است.
  2. باعث تقویت معده می شود و همین طور جویدن مغز تازه آن باعث رفع بوی بد دهان میشود.
  3. باعث تقویت مغز می شود از آلزایمر جلوگیری می کند.
  4. آرامبخش است و قلب را قوی می کند.
  5. دارای انواع ویتامین‌های گروه b و a است.
  6. سرشار از فسفر و کلسیم است برای استخوان سازی و تقویت استخوان و جلوگیری از پوکی استخوان بسیار مفید است.
  7. دارای آنتی اکسیدان بسیار بالایی است که باعث جلوگیری از انواع بیماریهای سرطانی می شود.
  8. بیماری دیابت را کنترل می کند و باعث کاهش قند خون بدن می‌شود.
  9. سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند به هضم غذا کمک می کند.
  10. از دیگر خصوصیات بسیار خوب پسته این است که باعث تقویت پوست و مو می شود ریزش مو را کاهش می دهد و پوست را سفت و باعث کلاژن سازی می شود که این برای جوان بسیار مفید است.

از دیگر فرآورده های پسته می‌توان به کره پسته و همینطور روغن پسته اشاره کرد. کره طعم بسیار خوب و خواص بسیار زیادی دارد و یک صبحانه عالی برای کودکان است که در حال رشد هستند روغن پسته برای صورت و بدن بسیار مفید است که باعث تقویت پوست می شود.

قیمت عرضه پسته فندقی صادراتی

قیمت عرضه پسته فندقی صادراتی همانطور که گفتیم قیمت پسته فندقی صادراتی بنا به نوع آن ریز و درشت بودن یک دست بودن و تازگی آن قیمت گذاری می شود قیمت پسته فندقی متفاوت است. پخش پسته فندقی در دست تولید کننده می باشد و زمان مشخص آن را برای عرضه پست به بازار تعیین می‌کند .چرا که عرضه پسته به بازار بسته به قیمت آن است. هر وقت قیمت پایین باشد تولیدکننده پسته را وارد بازار نمی کند تا قیمت مناسب آن تعیین شود و سپس پسته تولید شده را به بازار عرضه کند .

اما ما به شما پیشنهاد دیگری می دهیم بهتر است پسته مورد نیاز خود را از سایت مورد نظر ما که در اینجا به شما معرفی می کنیم خریداری کنید. تازه‌ترین مرغوبترین و با کیفیت ترین پسته تولید شده در باغات ایران را می توانید در این سایت با قیمت بسیار مناسب و به صرفه تهیه و خریداری و از مصرف آن اطمینان خاطر حاصل کنید .چرا که این سایت مرغوب ترین پسته را به شما عرضه می کند. این سایت سال‌هاست که محصولات کشاورزی عالی و درجه یک را به مصرف کنندگان خود معرفی می کند یک بار خرید از این سایت باعث می‌شود که شما دوباره به این این سایت اطمینان کنید و خریدهای دیگر خود را هم انجام دهید

با امتياز دادن به مطلب بالا ما را در کيفيت مطالب ياري کنيد.
می توانید همین حالا با تماس بگیرید.
مدیر فروش: 09155605549
پشتیبانی آنلاین : بازرگانی همتا
(E-Mail)پست الکترونیکی : بازرگانی همتا
صفحه آپارات: بازرگانی همتا

مطلب پیشنهادی

شرکت خرید عمده پسته فندقی صادراتی

پسته فندوقی نوعی از پسته های تولید شده در ایران به شمار می رود که به علت ظاهر گردی که دارد و همچون فندق است با نام پسته فندقی شناخته می شود. این پسته ها دارای ط

پاسخی بگذارید

کانال تلگرام